wtorek, 1 maja 2012

POWRÓT?

 Witam po krótkiej przerwie. Blog był chwilowo zawieszony(nawet nie miałam czasu tu o tym napisać~), jednak w ogóle o nim nie zapomniałam! Codziennie myślałam "NO KU*WA, MUSZĘ TĘ NOTKĘ SKOŃCZYĆ I WRESZCIE DODAĆ, NOOOO, PRZECIEŻ MAM JĄ CAŁĄ(I WIĘCEJ) W GŁOWIE. MOŻE TO KTOŚ CZYTA I CZEKA, WEŹ SIĘ W GARŚĆ!" ^/.\^'. Btw. bardzo mi miło, że ktoś to w ogóle czyta i póki co, pozytywnie ocenia C: Btw.x2 ostatnio mam sporo ważniejszych spraw na głowie(załatwione :3) + BYŁY kompletny brak weny(ledwo mam napisaną drugą część nowej notki, ALE *patrz Btw.x3*), więc tego, kto katuje się czytaniem moich początków, bardzo przepraszam za tę przerwę. Btw.x3 (o rety xD) (*patrz Btw.x2*), lecz mam teraz dłuższą chwilę wolnego czasu na dokończenie drugiej części Pana i jego niewolnika oraz nagły przypływ weny, więc NOWA NOTKA POJAWI SIĘ NA 99,9% JUŻ JUTRO(a jutro będzie za godzinę i 35 minut). NAJPEWNIEJ WIECZOREM XD No max. po jutrze, jeśli byłabym czymś większym zajęta. To tyle ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz